Selepas Inovasi



Faedah
1. Memupuk sikap bekerjasama di antara pelajar di dalam kumpulan untuk menyiapkan projek 
    masing-masing.
2. Membantu pelajar untuk lebih memahami dan dapat melukis senibina rangkaian dengan  
    komponen-komponen yang tepat mengikut kehendak soalan.
3. Membantu pelajar untuk berfikir secara kreatif dan kritis di dalam membina senibina rangkaian 
    masing-masing.


Kejayaan
Kaedah PlayDoh Network Architecture  ini didapati berjaya dilaksanakan oleh pelajar apabila mereka berjaya menghasilkan senibina rangkaian masing-masing dengan betul dan sempurna serta dapat mempersembahkan hasil kerja masing-masing dengan baik. Pelajar juga dapat membezakan rajah senibina rangkaian yang berbeza dengan tepat apabila ditanya.


Kos
RM5.00 untuk setiap kumpulan


Masa
Masa yang diperuntukkan untuk pelajar menyiapkan projek ini ialah 1 minggu. 


Hasil Kerja
                                      







Tahap Kepuasan
 Pelajar didapati berpuas hati dan mengakui bahawa kaedah ini dapat membantu mereka dalam mengenalpasti rajah untuk kedua-dua senibina rangkaian computer iaitu peer-to-peer dan client/ server.

No comments:

Post a Comment